Zbuduj Swoją Unikalną Markę
Stwórz markę, obok której trudno przejść obojętnie!
Nie czekaj, aż sztuczna inteligencja zastąpi doradców. Zmień swój talent w unikalną ofertę, która przyciągnie Twojego idealnego klienta i wyprzedzi AI!
Promocyjna przedsprzedaż do 31.07.2023
Cześć!
Nazywam się Ewelina Ferchow i od 15 lat pomagam tworzyć marki innowatorów.
Ten kurs to:
14
Sesji grupowych
10
Narzędzi
3
Miesiące wspólnej pracy nad Twoją marką
Stworzonych marek do tej pory, na doświadczeniu których powstał ten kurs!
120+
Wartości kursów innoSHARE ADVISory:
Mój kurs pomoże Ci odkryć i zaakcentować Twoją unikalną wartość, pomagając stworzyć markę, która jest autentyczna i prawdziwa.
Autentyczność
Praktyczność
Uczę konkretnych, stosowalnych technik, które można natychmiast zastosować do Twojego doradztwa online - nie ma miejsca na puste słowa.
2
Wsparcie i Gwarancja
Nie zostawię Cię samego - kurs składa się z 14 grupowych spotkań online, rozłożonych na 3 miesiące pracy, aby pomóc Ci rosnąć i prosperować w roli doradcy online. A jeśli nie spodoba Ci się format kursu - zwrócę 100% kwoty!
3
Czy znasz to uczucie?
Bez względu na to, ile webinarów obejrzałeś/-łaś, czy prób podjąłeś/-łaś, wydaje się, że Twoja marka online nie rozwija się tak, jakbyś chciał.
Zrozumienie własnej wartości i przekształcenie jej w jasną komunikację marki to wyzwanie, które poznajemy z własnego doświadczenia.
Nasze rozwiązanie
Format Kreatywnych Prowokacji.
Wielu doradców, guru marketingu i coachów zasypuje Cię informacjami i inspiracjami, ale my proponujemy prosty, format krok po kroku, który pozwoli Ci to zrobić samodzielnie, w swoim stylu.
Dla kogo jest nasz program?
Zaczynasz budować swoją indywidualną markę doradcy/konsultanta online?
A może już pracujesz jako konsultant, ale nie docierasz do swojego idealnego odbiorcy lub nie generujesz takich przychodów, jakich oczekujesz?
Jeśli na któreś z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, nasz program jest dla Ciebie!
7-etapowy kurs budowania marki online
Zbuduj Swoją Unikalną Markę to kompleksowy kurs składający się z 7 części.
W trakcie kursu pokażę Ci, jak wejść na ogromny rynek doradztwa online, zbudować biznes, zdefiniować i znaleźć idealnego klienta, wykreować Twoją pierwszą ofertę, zbudować bazową listę klientów i zdefiniować Twój główny cel.
Odbierz bezpłatną próbkę kursu!
Jeśli nie masz pewności czy format i wiedza dostępna w naszym kursie są dla Ciebie i chcesz go przetestować, to przygotowaliśmy dla Ciebie bezpłatne materiały z początku kursu.
Zostaw swój e-mail i pobierz!
Czego się nauczysz?
Nasz kurs to praktyczne umiejętności, które realnie wpłyną na Twoje życie!
Zbudujesz unikalną markę
1
Nauczę Cię, jak zbudować silną, inspirującą markę doradcy online, która wyraźnie komunikuje Twoją wartość i unikalne podejście. Zrozumiesz, jak przekształcić to, co jest wyjątkowe w Twoim doświadczeniu i stylu, w autentyczną, magnetyczną tożsamość marki. Dzieki temu przyciągniesz do Ciebie prawdziwych klientów, którzy docenią Twoje usługi i będą chcieli z nimi korzystać.
Dotrzesz do idealnych klientów
2
Na kursie nauczysz się, jak skutecznie zidentyfikować i dotrzeć do swojego idealnego klienta. Przy użyciu naszych sprawdzonych strategii, dowiesz się, jak zrozumieć swoją grupę docelową, stworzyć atrakcyjne i angażujące wiadomości, które przemawiają do ich potrzeb i pragnień. Efektem będzie stworzenie silnej i trwałej relacji z klientami, którzy nie tylko korzystają z Twoich usług, ale także polecają Cię innym.
Stworzysz magnetyczne oferty
3
Dzięki naszemu kursowi nauczysz się tworzyć i testować swoje oferty, tak aby doskonale wpasowywały się w potrzeby Twoich klientów. Pokażemy Ci, jak tworzyć atrakcyjne oferty, które są jednocześnie zgodne z Twoją unikalną wartością i wizją marki. Nauczysz się też testować swoje oferty, aby dowiedzieć się, co działa najlepiej i stale doskonalić swoje usługi, co w efekcie przyczyni się do zwiększenia Twojego dochodu.
Opinie moich klientów
A few words about your product/offer. Focus on the benefits not the features. Explain how your product will improve your customer's life. A few words about your product/offer.
John Smith
A few words about your product/offer. Focus on the benefits not the features. Explain how your product will improve your customer's life. A few words about your product/offer.
Amanda Baker
A few words about your product/offer. Focus on the benefits not the features. Explain how your product will improve your customer's life. A few words about your product/offer.
Michael Walker
Promocyjna przedsprzedaż jeszcze przez: